Har ett uthus/gäststuga med isolerade väggar, men typ bara med 1dm isolering. Funderar på om man kan använda detta till kontor året runt, och hur mycket energi det skulle gå åt att hålla det uppvärmt på vintern (västra Götaland). Någon som har en uppfattning? Det handlar om ca 9kvm.