Har ett uthus/gäststuga med isolerade väggar, men typ bara med 1dm isolering. Funderar på om man kan använda detta till kontor året runt, och hur mycket energi det skulle gå åt att hålla det uppvärmt på vintern (västra Götaland). Någon som har en uppfattning? Det handlar om ca 9kvm.
 
95mm är väl att betrakta som standard fram till tidigt 80-tal i fullstora villor så jag tror inte du behöver oroa dig för att bli ruinerad av 9m2. Tyvärr har jag ingen beräknad siffra att bjuda på men skulle tro som mest 2000kr per år.
 
  • Gilla
m78
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.