minerit vt

4k läst  3 svar

1. F
    Medlem Nivå 2
    Fick ett "bra" pris på vt (400kr). Skulle vilja ha både hängslen och svångrem och lägga en duk på vid duschhörnan (fast det inte skall behövas). Går det använda vilken gucka som helst eller reagerar den konstigt med det färdiga skiktet? Behöver man samma märke på guckan och fästmassan? Tack på förhand.

2. J
    Medlem Nivå 15
    Nej, va, hur menar du? Hängsle och svångrem har du om du följer en leverantörs anvisningar för att visst tätskiktssystem och inte hittar på något eget. Då har du sabbat deras garantier och försäkringsbolaget vänder dig ryggen.

Och Minerit VT behöver kompletteras med ett annat tätskikt, det förapplicerade tätskiktet uppfyller inte de nya kraven. Se deras hemsida för godkända tätskikt att kombinera med skivan.

Ja, fixet ska alltid vara av samma fabrikat som tätskiktet, eller godkänt av tätskiktsleverantören.

3. F
    Medlem Nivå 2
    Men om jag inte är helt snurrig så redovisar de bara att skarvar och skruvskallar skall tätas med system LIP.?

4. F
    Medlem Nivå 2
    Sorry jag hittade det! Annat tätsystem över 500 000. Det borde väl innebära duk som har över 1000 000 oavsett fabrikat eller har jag gröt i huvét nu??

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: