Efter att ha tillverkat små dummys och provmonterat så känns det inte så illa med Paseo ändå. Det får bli sådana. :-)
 
Hemmakatten
Vi har snarlika downlight, fast med 3 ljuskällor. Vi har tre stycken, två i köksdelen och en över matsalsdelen (öppen planlösning). De smälter in mycket bra och känns inte alls för stora. Allt blir mindre och smälter in i taket när det kommer på plats.
 
Ja, jag tror det kommer bli bra. Vi satsar på att sänka taket så lite som möjligt för att få lite distans. Rackarns snygga är dom iaf. :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.