Vi har ett timmerhus med synligt timmer. På 50-talet satte dom på nedervåningen in bredare moderna fönster, och nu har vi återställt med mindre fönster med spröjs. Problemet är då att vi måste ha så breda foder för att dölja den glipa som blir mellan fönsterkarm och timmer. Är det någon som haft liknande dilemma eller har foder som är 170 breda så man kan se hur de ser ut.
Vårt ”problem” är att det känns så brett med 170 foder