Vi har ett timmerhus med synligt timmer. På 50-talet satte dom på nedervåningen in bredare moderna fönster, och nu har vi återställt med mindre fönster med spröjs. Problemet är då att vi måste ha så breda foder för att dölja den glipa som blir mellan fönsterkarm och timmer. Är det någon som haft liknande dilemma eller har foder som är 170 breda så man kan se hur de ser ut.

Vårt ”problem” är att det känns så brett med 170 foder
 
  • Gammalt trähusfönster, reflektion av träd, mörker, ojämn fönsterkarm, en aningen ruffig och nostalgisk känsla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Ingen erfarenhet men kanske en rödmålad ohyvlad bräda ytterst sen vitmålad innanför. För att förvilla ögat.
 
  • Gilla
EllaO
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.