Fick fakturan idag på kalkbruket idag. 160kr för tre säckar. Så 160kr plus någon tia för öglorna.
Imorgon kommer sotaren och provtrycker
 
Riktigt snyggt jobbat! Byggahusforumet när det är som bäst. Ska göra samma sak frammåt sommaren.Frågan är om man kan sända ner videokameran för att besiktiga kanalerna innan..?
 
Nu har sotaren åkt och han var mycket nöjd.

Tyvärr var det några reglar och sådant som tvunget skulle bort. Som tex en regel inne i badrumsväggen...
Men skönt att han va nöjd och att det va tätt
 
Riktigt snyggt utfört arbete!!

Var kanalen i ditt fall helt rak eller fanns det några avsatser att ta sig förbi?
 
  • Gilla
Vilkoret
  • Laddar…
Tack. Den är helt rak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.