Även jag har en Milwaukee PLD 12 X. Jag är grymt nöjd med den. Har inget att anmärka på.

Min har dock 2st 3Ah.
 
Blir 3Ah batterier till PDDn också.

Någon som kör med T-TEC 201 slagborrmaskinen? Är den så smidig som den ser ut?
 
Jag köpe min PDD med ett 3,0Ah batteri då jag inte jobbar så ofta med den så två batteri skulle bli kassa i brist på arbete... ;)
 
Jag köpte också en PDD 12 igår. Har inte hunnit testa den ännu men den känns kanon. Kollade på en hel del andra
märken men fastnade för den här. Tycker den verkar prisvärd med avseende på funktion och kvalitet. Fick med 2 st batterier på 3.0Ah vardera. Pris 2950:- inklusive moms. Verkar helt okej pris. Eller ??

/ Niclas
 
Det är mycket Festool, Makita och Bosch här, men Hitachi och AEG brukar väl ändå omtalas i positiva ordalag ganska ofta, liksom Hilti?
 
nicdah skrev:
Jag köpte också en PDD 12 igår. Har inte hunnit testa den ännu men den känns kanon. Kollade på en hel del andra
märken men fastnade för den här. Tycker den verkar prisvärd med avseende på funktion och kvalitet. Fick med 2 st batterier på 3.0Ah vardera. Pris 2950:- inklusive moms. Verkar helt okej pris. Eller ??

/ Niclas
Inget hemskt överpris och du kommer bli nöjd!
 
Har inte fått min faktura ännu, men 7180:- för alla tre maskiner. Antar att PDDn och T-TECen är dyrare, medans PFHn är billigare.
 
Jaha, då har maskinerna kommit. Har bara hunnit testa borrskruvdragaren och kan bara konstatera att jag är helnöjd. Det finns liksom inga tveksamheter i maskinen :) De övriga känns mkt rejäla. Milwaukee rekommenderas starkt!
 
Tjena!
Köpte för en dryg vecka sen en PLD 12X o har kört med den varje dag o jag måste säga att jag e j*vligt nöjd med den!!!! 5 av 5 får den av mig iaf!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.