9 675 läst ·
23 svar
10k läst
23 svar
Milwaukee PLD 12 X ???
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Blir 3Ah batterier till PDDn också.
Någon som kör med T-TEC 201 slagborrmaskinen? Är den så smidig som den ser ut?
Någon som kör med T-TEC 201 slagborrmaskinen? Är den så smidig som den ser ut?
Jag köpte också en PDD 12 igår. Har inte hunnit testa den ännu men den känns kanon. Kollade på en hel del andra
märken men fastnade för den här. Tycker den verkar prisvärd med avseende på funktion och kvalitet. Fick med 2 st batterier på 3.0Ah vardera. Pris 2950:- inklusive moms. Verkar helt okej pris. Eller ??
/ Niclas
märken men fastnade för den här. Tycker den verkar prisvärd med avseende på funktion och kvalitet. Fick med 2 st batterier på 3.0Ah vardera. Pris 2950:- inklusive moms. Verkar helt okej pris. Eller ??
/ Niclas
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Det är mycket Festool, Makita och Bosch här, men Hitachi och AEG brukar väl ändå omtalas i positiva ordalag ganska ofta, liksom Hilti?
Inget hemskt överpris och du kommer bli nöjd!nicdah skrev:Jag köpte också en PDD 12 igår. Har inte hunnit testa den ännu men den känns kanon. Kollade på en hel del andra
märken men fastnade för den här. Tycker den verkar prisvärd med avseende på funktion och kvalitet. Fick med 2 st batterier på 3.0Ah vardera. Pris 2950:- inklusive moms. Verkar helt okej pris. Eller ??
/ Niclas
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Har inte fått min faktura ännu, men 7180:- för alla tre maskiner. Antar att PDDn och T-TECen är dyrare, medans PFHn är billigare.
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Jaha, då har maskinerna kommit. Har bara hunnit testa borrskruvdragaren och kan bara konstatera att jag är helnöjd. Det finns liksom inga tveksamheter i maskinen
De övriga känns mkt rejäla. Milwaukee rekommenderas starkt!
Klicka här för att svara