Har varit å tittat i butik på sågen, den verkade nästan lite klumpig i jämförelse med andra med liknande kapacitet.
Annars gedigen men lite fundersam på all plast och digital display osv..
Men absolut för dyr för min börs.
Makita Ls1214L är väl en mer såg för pengarna eller ??