Har bara klämt på den, ett passande ord är Gedigen.
Både känns och ser proffsig ut, men inget jag skulle välja utöver kapexen i den prisklassen.
 
Har varit å tittat i butik på sågen, den verkade nästan lite klumpig i jämförelse med andra med liknande kapacitet.
Annars gedigen men lite fundersam på all plast och digital display osv..
Men absolut för dyr för min börs.
Makita Ls1214L är väl en mer såg för pengarna eller ??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.