buspojken #1 Byggveteran · Gävle · 1 856 inlägg 18 jan 2013 08:40 buspojken Byggveteran Gävle 1 856 inlägg 18 jan 2013 08:40 #1 Är på gång att investera i nya tigersågar, kör dewalt rakt av annars, så blir en ny "stor" sån, men den här såg ju trevlig och smidig ut, några erfarenheter av den?
Är på gång att investera i nya tigersågar, kör dewalt rakt av annars, så blir en ny "stor" sån, men den här såg ju trevlig och smidig ut, några erfarenheter av den?
F frav #2 Medlem · Halland · 1 350 inlägg 25 jan 2013 20:45 frav Medlem Halland 1 350 inlägg 25 jan 2013 20:45 #2 Jag har en sådan med 2st M12 3.0Ah batterier. Tycker det är en riktigt bra & smidig maskin.
Göran.W #3 Verktygstokig · skåne Tomelilla · 3 125 inlägg 30 jan 2013 01:20 Göran.W Verktygstokig skåne Tomelilla 3 125 inlägg 30 jan 2013 01:20 #3 Jag har med en sådan såg. Kan bara säga köp du kommer inte ångra dig