Är på gång att investera i nya tigersågar, kör dewalt rakt av annars, så blir en ny "stor" sån, men den här såg ju trevlig och smidig ut, några erfarenheter av den?
 
Jag har en sådan med 2st M12 3.0Ah batterier. Tycker det är en riktigt bra & smidig maskin.
 
Göran.W
Jag har med en sådan såg.
Kan bara säga köp du kommer inte ångra dig :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.