Hej, har tänkt sätta microcement på väggarna under jul, detta ovanpå befintligt kakel och tätskikt. Vad jag lyckats läsa mig till ska detta inte vara några somhelst problem då det redan finns ett tätskikt och tillverkaren säger att produkten är avsedd för badrum. Svarar gärna på frågor när allt är klart!
Hej!Verga skrev:
Hej, har tänkt sätta microcement på väggarna under jul, detta ovanpå befintligt kakel och tätskikt. Vad jag lyckats läsa mig till ska detta inte vara några somhelst problem då det redan finns ett tätskikt och tillverkaren säger att produkten är avsedd för badrum. Svarar gärna på frågor när allt är klart!
Har själv börjat fundera på det som alternativ till att riva ner och sätta upp nytt tätskikt osv.
Tänkte du göra det själv eller anställer du någon att göra det?
Lovar att det kommer!
Hittills har jag bara hunnit plocka ut allt ur badrummet och slippa ner kakelboarden.
Bifogar för och efterbild.
Hittills har jag bara hunnit plocka ut allt ur badrummet och slippa ner kakelboarden.
Bifogar för och efterbild.
Hur har det gått?
Ser ju bra ut det där!Verga skrev:
Fortsätt gärna uppdatera när du fått på nästa lager. Hur mkt bedömer du att det bygger totalt?
Är sugen att göra detta på hallgolvet som är ful klinker idag.
Festfloor (https://fest-gb.shoplo.com), har inget att jämföra med med har varit nöjd med produkten hittills. Bra pris och snabb leverans samt snabb support vid val av produkter. Även hjälpsamma med länkar till howto video och instruktioner.A anton9208 skrev:
Mycket intressant. Det svenska alternativ jag var inne på kostade 5 gånger så mycket, tack för tips.Verga skrev: