M MF165 #1 Medlem · 1 inlägg 21 mar 2020 17:47 MF165 Medlem 1 inlägg 21 mar 2020 17:47 #1 Som ämnet lyder, hur/vart ansluter man ett värmepaket på en MF165 (AD4.212)? Någon som har en med fabriksinstallerat värmepaket som kan skicka en bild eller något? Tacksam för all hjälp. Edgar
Som ämnet lyder, hur/vart ansluter man ett värmepaket på en MF165 (AD4.212)? Någon som har en med fabriksinstallerat värmepaket som kan skicka en bild eller något? Tacksam för all hjälp. Edgar
S Smeafan #2 Medlem · 92 inlägg 21 mar 2020 22:15 Smeafan Medlem 92 inlägg 21 mar 2020 22:15 #2 Hej! Har du ställt frågan på https://www.maskinisten.net/ ? Där tror jag det finns större chans att hitta den info du söker. mvh
Hej! Har du ställt frågan på https://www.maskinisten.net/ ? Där tror jag det finns större chans att hitta den info du söker. mvh