Som ämnet lyder, hur/vart ansluter man ett värmepaket på en MF165 (AD4.212)? Någon som har en med fabriksinstallerat värmepaket som kan skicka en bild eller något?

Tacksam för all hjälp.

Edgar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.