Jag behövde flytta på varmvattenberedaren för att renovera golvet under diskhon där den står och därmed koppla ifrån rören till varmvattenberedaren. Nu har jag satt tillbaks rören som det va innan men jag får inget varmvatten.
Den röda lampan lyser en kort stund efter att jag slagit av strömmen och satt på den igen. Rören är varma. När jag försöker spola varmt vatten så kommer det ingen stråle alls men den blir starkare och starkare ju kallare jag har.
Den röda lampan lyser en kort stund efter att jag slagit av strömmen och satt på den igen. Rören är varma. När jag försöker spola varmt vatten så kommer det ingen stråle alls men den blir starkare och starkare ju kallare jag har.
Medlem
· Västernorrland
· 12 019 inlägg
Har du satt tillbaks allting rätt då?
Har provat tömma den igen och det låter som att det kommer luft ur den tills den känns full. Sen slutar det låta och det kommer inget vattenHandyman 1 skrev:

