Ola C Ola C skrev:
Man kan bara redigera ett par timmar efter man postat ett inlägg, sen har man inte den möjligheten.
Numera bara en timma.

"§ 5.1 Redigering och radering av inlägg
Du kan redigera eller radera ett inlägg i en timme efter publicering, därefter är publiceringen definitiv från din sida."

Det tar sig… Verktyg och maskindelar organiserade i låda, inklusive kugghjul, chuckar och borrtillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• En låda fylld med olika snickeriverktyg, inklusive stämjärn, betvingar och ett paket med Bacho sågblad.
    Skapa konto
  • En låda med sorterade fräsbits i ett etui samt flera förvaringslådor i plast och trä med logotypen "Blue Tornado".
    Skapa konto
  • En organiserad verktygslåda med hylsnycklar, skruvmejslar och ett rött BAHCO-fodral, sett uppifrån.
    Skapa konto
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
Ps svarstålen är på mellanlagring så inget att egga upp sig över

Ytterligare ett par timmar i verkstan – börjar få gångar att röra mig på. Det kan nog bli något till slut. Men den stora frågan närmar sig: materialförvaring till fräs och svarv.

Tänker mig en lösning med 60 cm djup hyllförvaring ovanför svarven på sikt. Men där ligger just nu en Triumph och väntar på att bli ihopsatt.

Någon som har bra tips här? Behöver bli av med min pallkrage mitt i verkstaden.

Behöver också göra en insats för förvaringen av snickerivirke. Har alldeles för mycket skivmaterial hemma…

Fick i alla fall en bänk ren och har sorterat in en hel del mejslar och tänger. Även Myford-träsvarven står nu på rätt golvyta.

Men jag måste fixa en ny laddstation – det här kommer bli en spångång av Guds nåde.

Btw hur gör ni med era handsågar? det blir ju ett par stycken som skulle behöva en bättre plats och lösning.

Verkstad full med verktyg och material, inklusive slangar, förvaringsbehållare och en träsvarv, med en smal gång genom rummet.
Skapa konto
Verkstad med arbetsbänk full av verktyg, mejslar och tänger organiserade på väggarna, samt en maskin och motor på bänken.
Skapa konto
Verkstad med diverse verktyg och maskiner, inkl. svarv, hyllförvaring för elverktyg och handverktyg, och förvaringslådor ovanför en arbetsbänk.
Skapa konto
Verkstad med organiserade verktygshyllor fyllda med mejslar och sågar ovanför bänk. Framför bänk ligger en motor delvis täckt med en trasa.
Skapa konto

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.