Tja! Håller på att ta bort rabatter längs huset, och så kom jag åt denna balk i metall. Tänkte gräva fram den under helgen och se hur lång den är.. än så länge verkar den sträcka sig några meter. Men är det någon som vet vad det är för något? Någon sorts dränering? Huset är byggt 1970.
Testa slå lite med en hammare på kanten av den. Är det betong kommer du kunna slå bort delar av den. Jag fattar inte varför man skulle gräva ned en metallbalk. Det är inte nån I-balk eller vad det heter heller utan liksom fyrkantig.....
Jag återkommer under lördagen när jag grävt fram mer av det hela, ingenting rasar av när jag slår på kanterna. Väldigt mystisktFarstatjej90 skrev:
Klicka här för att svara
