Var en tur på Bauhaus i dag for å se litt og kom da over Metabo KS216. Den kosta bare 990kr og så ut til å være en veldig fin liten kappemaskin, så jeg tok den med.

Prøvd den litt nå og må si kvaliten, detaljer og funksjoner var utrolig mye for pengene. Dessuten er det en Metabo, så det er ikke er noe direkte kinaskrap som man vanligvis får til den prisen. Perfekt å ta med seg i bilen og rundt i huset når man man ikke trenger den store maskina.

http://www.metabo.no/Produktkatalog...asjonaere-apparater.23899+M595d45c2f2b.0.html

Fant den dessverre ikke i den svenske metabo katalogen online.

Hoppades på mycket mer när jag läste rubriken.
ÄNTLIGEN så finns det laserskärmaskin på konsumentmarknaden.:)

men ack vad besviken jag blev...

en liten listgeringssåg på 9kg utan slide, så mycker för den lasercuten.:mad:

Maskinen är säker bra inom sina begränsningar.
Enda fördelen jag ser är om man behöver en listgeringsmaskin och springer mycket i trappor med den. Då kan man lämna den riktiga sågen i "verkstan" istf att släpa runt på den

Njae...jag måste säga att jag blir rätt sugen. Den klarar lejonparten av mina sågjobb, väger knappt något, och är billig. Den kan vara ett bra komplement till en stor 10 eller 12" såg. Med tanke på att den saknar slide så skulle jag gissa på att precisionen är bättre än man tror för det priset.

Daniel_N skrev:
Njae...jag måste säga att jag blir rätt sugen. Den klarar lejonparten av mina sågjobb, väger knappt något, och är billig. Den kan vara ett bra komplement till en stor 10 eller 12" såg. Med tanke på att den saknar slide så skulle jag gissa på att precisionen är bättre än man tror för det priset.
Nettopp derfor jeg kjøpte den. Man slipper å løpe fram og tilbake mellom verkstaden, eller å flytte på 50-60KG. Dessuten er den lett, billig og fra en kjent produsent (Metabo). Det er ikke bestandig man trenger sag med slide og da er denne midt i blinken som en ekstra sag. Når prisen ikke er værre er det nesten løp og kjøp. Kvaliteten er også noe som overgår mine forventninger i den prisklassen. Vi er ikke langt unna en billig kina maskin i pris.

For mange kan den være alt dem trenger også.

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.