På konsumentens sida
· 3 636 inlägg
I vårt forum kan man både gilla, älska, bli förvånad, ledsen och arg över ett inlägg. Här är en lista på de inlägg som har fått känslorna att svalla som mest under året som gick.
Du kan läsa artikeln här: Mest älskade, hatade och förvånande inläggen 2020
Du kan läsa artikeln här: Mest älskade, hatade och förvånande inläggen 2020
Vad otroligt oväntat och roligt att vår lilla Flora fick vara med i så här fint sällskap! Jag trodde jag såg i syne då jag såg henne på förstasidan och fick titta två gånger så att det verkligen var hon. Här är hon tillsammans med sin pappa Ochi!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Usch fy och blä!
Katter är inget att ha, lata otacksamma djur som bara ligger och väntar på att bli matade.
När de är mätta lyfter de på svansen med ballongknuten i vädret och går där ifrån.
De går inte heller att tämja och fångar hellre småfåglar än möss.
Ett typiskt djur som bara vill ha utan att ge något tillbaka.
Hårar ner överallt och vänder du ryggen till en stund så stökar de till för att sen spela oskyldiga.
Riktiga ögontjänare är vad de är.
Katter är inget att ha, lata otacksamma djur som bara ligger och väntar på att bli matade.
När de är mätta lyfter de på svansen med ballongknuten i vädret och går där ifrån.
Hårar ner överallt och vänder du ryggen till en stund så stökar de till för att sen spela oskyldiga.
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Tänk va bra de lyckas med att vara ögontjänare. ..Kurtanagger skrev:
Usch fy och blä!
Jag tror bara att du är avundsjuk
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Klicka här för att svara