Vår markentrepenör ska snart förberade för vårt framtida garage. Vi är lite osäkta på underlaget..Isamband med att vi gjorde husgrunden i april fyllde vi upp tomten med ca 60 cm fin fyllnadsmassa, inga stora stenar. Nu har jorden alltså legat till sig i drygt 5 månader.. Vi behöver nu fylla upp ytterligare ca 50 cm för att garaget ska komma upp i samma nivå som vägen.
Behöver vi gräva bort den fyllnadsmassa som lades i april eller kan vi lägga sprängstenskross + det andra materialet som behövs ovanpå fyllnadsmassorna.
Tacksam för svar!