Från nära noll watt till 180 W när vi blåste av solcellerna.
Vad vi räknade så räknade vi hem battriåtgången på ett par timmar, resten blir ren vinst när snön försvann från panelerna.
Man ska ju inte sopa av solcellerna men vist är en lövblås ok?
Vad vi räknade så räknade vi hem battriåtgången på ett par timmar, resten blir ren vinst när snön försvann från panelerna.
Man ska ju inte sopa av solcellerna men vist är en lövblås ok?
Vad menar du med att man inte ska sopa av solcellerna? Tål de inte detta eller vad?K Kastanjen skrev:
Klicka här för att svara

