Hejsan på er alla.
Ska precis beställa fönster då vi håller på att renoverar hemma. Har fått offert på sp fönster, men har även läst en hel del om menta fönster, inga PVC fönster utan trä/ALU., jag undrar om någon här har erfarenhet av menta ? Dom blev 4000kr billigare , prislappen på 4000 struntar jag helt i., vill ha dom fönstren som är Dom bästa av sp och menta. Kollar man bilder och läser recensioner som verkar ju menta bra Men har själv aldrig sett ett menta fönster..
Tacksam för svar
Ska precis beställa fönster då vi håller på att renoverar hemma. Har fått offert på sp fönster, men har även läst en hel del om menta fönster, inga PVC fönster utan trä/ALU., jag undrar om någon här har erfarenhet av menta ? Dom blev 4000kr billigare , prislappen på 4000 struntar jag helt i., vill ha dom fönstren som är Dom bästa av sp och menta. Kollar man bilder och läser recensioner som verkar ju menta bra Men har själv aldrig sett ett menta fönster..
Tacksam för svar
F fr0lle skrev:Hejsan på er alla.
Ska precis beställa fönster då vi håller på att renoverar hemma. Har fått offert på sp fönster, men har även läst en hel del om menta fönster, inga PVC fönster utan trä/ALU., jag undrar om någon här har erfarenhet av menta ? Dom blev 4000kr billigare , prislappen på 4000 struntar jag helt i., vill ha dom fönstren som är Dom bästa av sp och menta. Kollar man bilder och läser recensioner som verkar ju menta bra Men har själv aldrig sett ett menta fönster..
Tacksam för svar
4000 tusen i skillnad så låter det som ett lätt val. Svenska fönster är av god kvalité och kommer med bra garantier.
Inte kollat elit så noga. Vet att dom brukar dra iväg i pris. Är i byggbranschen och vet att de brukar dra iväg ordentligt. Fick ett riktigt bra pris på sp fönstren av en bra säljare vi normalt använder oss utav i jobbet. Totalt 15 enheter Öppningsbara och fasta
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Kolla med dessa (du bor ju i rätt landsända):
http://okna.swiebodzin.pl/en/thermo_comfort_92
Vi fick 12 fönster och 3 fönsterdörrar från dem insatta i vårt nybygge för snart nio år sedan, och är supernöjda!
http://okna.swiebodzin.pl/en/thermo_comfort_92
Vi fick 12 fönster och 3 fönsterdörrar från dem insatta i vårt nybygge för snart nio år sedan, och är supernöjda!
Klicka här för att svara

