Hej

Ska upp med takstolarna på vårat garage nu, det är ett vanligt sadeltak med prefabricerade tastolar och stommen är rest inkl. hammarband. Har nu fått levererat till mig något som kallas "takåsfäste". Höger och vänster finns med. 8 höger och 8 vänster för totalt 8 takstolar, men hur i hela friden fäster man takstolarna i dem...jag eller min far kan inte räkna ut det...

http://www.joma.se/viewimg.php?image_id=36&thumb=1&/Tak%E5sf%E4ste.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.