Ska upp med takstolarna på vårat garage nu, det är ett vanligt sadeltak med prefabricerade tastolar och stommen är rest inkl. hammarband. Har nu fått levererat till mig något som kallas "takåsfäste". Höger och vänster finns med. 8 höger och 8 vänster för totalt 8 takstolar, men hur i hela friden fäster man takstolarna i dem...jag eller min far kan inte räkna ut det...