943 läst ·
4 svar
943 läst
4 svar
Mellanstycke Schneider Exxact?
Någon som har koll på vad mellanstycket (liten gummitätning) för att koppla ihop två Schneider Exxact ip44 uttag heter?
Detta uttaget
https://www.elbutik.se/product.html/schneider-exxact-2-vags-ip44-utp
Hittar denna, men ser den inte ut att ha lite fel form? Står ju för dosor, men kappslingen till uttag kanske också kallas dosa? https://www.proffsmagasinet.se/el-b...ric-exxact-mellanstycke-for-ip44-dosa-3023846
Detta uttaget
https://www.elbutik.se/product.html/schneider-exxact-2-vags-ip44-utp
Hittar denna, men ser den inte ut att ha lite fel form? Står ju för dosor, men kappslingen till uttag kanske också kallas dosa? https://www.proffsmagasinet.se/el-b...ric-exxact-mellanstycke-for-ip44-dosa-3023846
Ser ut att kunna fungera.P Pettttter skrev:
Måste du ha uttagen så nära varandra?
Om inte så lägg en kabel mellan dom
P Pettttter skrev:
Det mellanstycket du hittat är för en kopplingsdosa, det du vill använda det till är ett vägguttag så det lär inte passa direkt bra ihop
https://www.rexel.se/swe/Produktkat...tällarsystem/Tillbehör/MELLANSTYCKE/p/1835098
Tittade alldeles för fort på uttaget först, såg nu att det inte var den modellen jag tyckte det såg ut som förstP Pettttter skrev:
Annars har du denna modellen som passar med de mellanstycket jag länkade till.
https://www.elbutik.se/product.html...m6ynF_i-JgN3r7txPFzdOZxD9di4jiqYaApEuEALw_wcB
Klicka här för att svara