Jag sitter och ska ta fram medelmarknivå för en utbyggnad i vinkel. Tomten är väldigt kuperad så jag kommer behöva räkna ut medelmarknivån genom att ta fasadytan dividerat med fasadlängden. Men min fråga är: måste jag räkna på hela husets fasad eller räcker det om jag bara räknar på tillbyggnaden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.