P
Slang?

electroluxaren skrev:
Slang?
"Från".....

Jag tycker det är lättast att transportera vattnet från kyl och frys i ett glas. Har testat lite andra varienter också men det brukar bli slabbigt.

P
MathiasS MathiasS skrev:
"Från".....
Vattenkran?

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Ok, om jag försöker svara lite seriösare även om frågan är lite svår att förstå.....

Vi valde ismaskin. Det löser behovet av kallt vatten och is. Har inte saknat kallvatten ur kran.

Både is och kallvattentapp tar stor plats i kyl och frys, att ha båda känns onödigt.

OM jag ändå kände mig tvungen att ha kallt vatten på tappkran skulle jag nog köpa en separat utrustning för detta och ställa under diskbänken, med kran till diskhon.

• Gilla
Dmakikaltio
  • Laddar…
P
MathiasS MathiasS skrev:
Ok, om jag försöker svara lite seriösare även om frågan är lite svår att förstå.....

Vi valde ismaskin. Det löser behovet av kallt vatten och is. Har inte saknat kallvatten ur kran.

Både is och kallvattentapp tar stor plats i kyl och frys, att ha båda känns onödigt.

OM jag ändå kände mig tvungen att ha kallt vatten på tappkran skulle jag nog köpa en separat utrustning för detta och ställa under diskbänken, med kran till diskhon.
Troligtvis en bra tolkning även om inte jag kunde utläsa detta...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.