Hej! Min åkgräsklippare låter illa från aggregatet. Låter som att kniven går emot. Men när man snurrar manuellt låter det ingenting. Vad kan det bero på?

Mvh André

Kolla efter märken inne i själva kåpan, de där klippdäcken är så klena i plåten så de viker sig vid belastning och då slår knivarna i. Var massa garantireparationer på de där av just den anledningen om jag inte minns helt fel. Om du har garanti på den så laga snabbt o sen säljer du och köper en HQ rider istället. Massor av bekymmer med de där Mcculloch frontklippsrna.

P Pappanille skrev:
Kolla efter märken inne i själva kåpan, de där klippdäcken är så klena i plåten så de viker sig vid belastning och då slår knivarna i. Var massa garantireparationer på de där av just den anledningen om jag inte minns helt fel. Om du har garanti på den så laga snabbt o sen säljer du och köper en HQ rider istället. Massor av bekymmer med de där Mcculloch frontklippsrna.
Ah, jag ser märken på ett ställe. Får höra med återförsäljaren angående lagning. Synd för jag har varit nöjd med den annars :/

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.