Vi är i ropet att byta ut alla våra fönster till våren och undrar om det är någon eller några som har erfarenhet av aluminiumfönster, (hela, inte bara beklädda), i allmänhet och Maximal i synnerhet. Då vi har fått en offert ifrån Maximal.
Bra fönsterkonstruktion och kvalite, dock ganska vanligt med reklamationer pga små (skitfel) som inte borde finnas.. Men klart bra jämfört med mycket annat.. PS! Jag jobbar med montering av dessa bl.a..
Detta är min personliga åsikt..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.