Hej,
Vi är på G att bygga och jag skulle vilja ha en mathiss från köket i undervåningen till övervåningen, är det någon som har byggt en sådan eller har några tips?
Tänke mig annars att köpa en enkel elmotor, vajer, en eller två stödrör för att hålla den stabilt och sedan bygga trumman och själva hissen av typ MDF.