Hej!
Vi har ett bord i valnöt som vi är jättenöjda med. Bordet kommer från EM och heter Rosvik.
http://s96.photobucket.com/albums/l162/Modigsvillan/?action=view¤t=0709141.jpg
Vi har ett bord i valnöt som vi är jättenöjda med. Bordet kommer från EM och heter Rosvik.
http://s96.photobucket.com/albums/l162/Modigsvillan/?action=view¤t=0709141.jpg
Klicka här för att svara