maggiem skrev:
Hm, jag har själv just det bordet från MIO. Det går att köpa 2 st tilläggskivor till det. Bordet förlängs då med 1 m.
Hehe.. jag får nog lära mig läsa...det stod ju tom på länken jag skickade (Tilläggsskiva, 2-pack, L 50 cm 1.190:-.)
Hihi
 
A
Suzz skrev:
Hej!
Vi har ett bord i valnöt som vi är jättenöjda med. Bordet kommer från EM och heter Rosvik.
[länk]
Jätte fint men... Snälla fixa till gardinerna! Yrkeskadad men... Paneler SKA va raka! :)
 
marfre skrev:
Suzz:
Var inne och spande på dina bilder. Var har du köpt soffbordet? ([länk])
Önskar jag kunde svara på det! Vi fick bordet av min svärmor, hon tyckte det var för stort för hennes vardagsrum.
 
Suzz:
En fråga helt OT: Vad har ni för vardagsrumsgolv? Kanonsnyggt, vill också ha sånt i nya huset!

/Adrian
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.