M Muuuuurtin #1 Medlem · 245 inlägg 5 jun 2020 17:35 Muuuuurtin Medlem 245 inlägg 5 jun 2020 17:35 #1 Hej, Ska sätta tillbaka strömbrytare efter en renovering, det är en brun och en grå ledare i dosan. Hur kan jag mäta vilken som är fas?
Hej, Ska sätta tillbaka strömbrytare efter en renovering, det är en brun och en grå ledare i dosan. Hur kan jag mäta vilken som är fas?
MultiMan #2 Medlem · Västernorrland · 6 848 inlägg 5 jun 2020 17:43 MultiMan Medlem Västernorrland 6 848 inlägg 5 jun 2020 17:43 #2 Ska du skruva med sådant bör du läsa på det mest grundläggande först, annars kan det bli farligt utan att du vet om det. Är det verkligen en enpolig strömbrytare så har det ingen betydelse.
Ska du skruva med sådant bör du läsa på det mest grundläggande först, annars kan det bli farligt utan att du vet om det. Är det verkligen en enpolig strömbrytare så har det ingen betydelse.
M Muuuuurtin #3 Medlem · 245 inlägg 5 jun 2020 18:21 Muuuuurtin Medlem 245 inlägg 5 jun 2020 18:21 #3 MultiMan skrev: Ska du skruva med sådant bör du läsa på det mest grundläggande först, annars kan det bli farligt utan att du vet om det. Är det verkligen en enpolig strömbrytare så har det ingen betydelse. Ahh, jag fattar det lustiga med min fråga nu. Tack!
MultiMan skrev: Ska du skruva med sådant bör du läsa på det mest grundläggande först, annars kan det bli farligt utan att du vet om det. Är det verkligen en enpolig strömbrytare så har det ingen betydelse. Ahh, jag fattar det lustiga med min fråga nu. Tack!