Om jag köper beg. larmkomponenter. Hur fungerar det med registrering och avregistrering? Kan man avregistrera utan tillgång till det konto / system där komponenterna är registrerade till?

• Gilla
pxp
  • Laddar…
D Daniel Hedberg1 skrev:
Om jag köper beg. larmkomponenter. Hur fungerar det med registrering och avregistrering? Kan man avregistrera utan tillgång till det konto / system där komponenterna är registrerade till?
För att få ett korrekt svar ring Verisure. Vem säöjer beg.larmkomponemter fr Verisure. Söger jag upp larmet ska ju allt tillbaka till dem.

• Gilla
Gunnar Johansson69
  • Laddar…
U ullak40 skrev:
För att få ett korrekt svar ring Verisure. Vem säöjer beg.larmkomponemter fr Verisure. Söger jag upp larmet ska ju allt tillbaka till dem.
Kolla tradera och blocket

Chr3
Hur gick det? Fick du svar från Verisure?
Hur gör man om komponenter inte är avreggade när man köpt dem och säljaren inte svarar längre?

Chr3 Chr3 skrev:
Hur gick det? Fick du svar från Verisure?
Hur gör man om komponenter inte är avreggade när man köpt dem och säljaren inte svarar längre?
Åker till tippen och lägger i elektronikskrot. Går inte avregga efter att abonnemanget avslutat har jag fått som svar.

Be alltid om serienummer innan köp och stansa in i appen så ser man om den är avreggad eller inte.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.