M M@ZE #16 Medlem · 1 691 inlägg 9 sep 2004 11:09 M@ZE Medlem 1 691 inlägg 9 sep 2004 11:09 #16 Hahahahhahaha NIX .. du e då för skön Jo jag vet hur det ser ut i gamla stan .. jobbar på norrmalmstorg, och jag håller med dig om tänderna på en gammal gubbe från den sibiriska tundran
Hahahahhahaha NIX .. du e då för skön Jo jag vet hur det ser ut i gamla stan .. jobbar på norrmalmstorg, och jag håller med dig om tänderna på en gammal gubbe från den sibiriska tundran
R rogers #17 Medlem · 63 inlägg 9 sep 2004 16:57 rogers Medlem 63 inlägg 9 sep 2004 16:57 #17 Ha ha! Ni är goa ni, jag lär nog ta och ringa en geotekniker och se efter innan vi gör klart med tomten. Roger
Ha ha! Ni är goa ni, jag lär nog ta och ringa en geotekniker och se efter innan vi gör klart med tomten. Roger