Hej!

Jag har dragit bort mattorna på golvet nere (platta på mark) men jag får inte bort allt lim. Det har blivit nästan som glas limmet! Kan det blir problem om det ligger kvar det jag inte får bort? Jag ska lägga Platon ventitex och Platon matta sedan 30 mm XPS isolering och avsluta med 14 mm parkett.

Tacksam för hjälp!
Betonggolv i byggnad under renovering eller konstruktion, med skugga och ojämn textur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ojämnt slipat betonggolv i ett under construction rum med sandslipmaskin och slangar.
Skapa konto
Ojämnt, fläckigt betonggolv, under renovering eller konstruktion, med kablar och skräp i bakgrunden.
Skapa konto
Betonggolv med fläckar, slipmaskiner i bakgrunden, verktygssladd på golvet, inomhus byggarbetsplats, obearbetad konstruktion.
Skapa konto

Jag hade helt klart tagit bort allt lim, vet inte om det är ett måste men det skulle kännas bäst så.
Det som är kvar kan du lätt köra bort med en Flex eller en Festool RG 130 eller liknande. Det går fort. Alternativet är att byta och köra med diamant-skiva på ABS'en istället. (du verkar ha papper monterat på den nu.) Eller t ex en HTC 420 med diamanstegment.

Kom bara ihåg att använda dammsugaren om du ska köra med en hanhållen maskin för det dammar helt galet mycket. Du kommer inte se andra sidan rummet på ett par sekunder...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.