Hemmakatten
Har bytt mobil, båda Android ,från Sony Experience X, till Samsung S8 plus.

Byggahusappen har konstant sedan bytet konstant visat på 49 olästa meddelanden.

Jag har anställningarna så att nya inlägg i trådar jag bevakar eller från juridik- eller moderatoeforumet ska komma upp.

Nu får jag inte upp någonting om jag inte går in på brygghus. Det är bara dessa 49 inlägg och inga andra som visas.

Kan någon hjälpa mig?
 
Prova logga ut och stänga appen och starta appen och logga in igen.

Vår server kanske fortfarande connectad med din gamla telefons id.

Tack för felrapporten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.