M
Men om ni gillar granit t ex, så kolla på att gjuta i betong med lite färgpigment i då?
Och eventuellt slipa och ytbehandla den.

Kör man med grov betong kan det bli rätt schysst - och framförallt en spottstyver jämfört med granit.
Dock kräver det ju lite arbete.
 
S
Jag gillar betonglooken. Dock passar det inte in i vårt hus. Tror vi får ta det lugnt ekonomiskt och kör en kompaktlaminat som vi senare kan byta ut när ekonomi tillåter
 
S
Det slutade med en 50% billigare lösning... Homogenlaminat. Snyggt lättskött och ser ganska ok ut med:)
Man kan alltid byta till sten senare om man vill. Fördelen är att man nu inte riskar hela bygget om det skulle bli dyrare än planerat.
 
  • Gilla
Pagno och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.