Hej!

Jag har för avsikt att täcka marken i krypgrunden med plast. Har läst en del om detta och dilemmat verkar ju vara om man ska dra plasten ända ut i kanten eller lämna 30-40 cm för avrinning? Vad gäller egentligen? Vad säger de senaste rönen? Anledningen till att jag ska lägga plasten är något förhöjda värden av radon (mark).
Annat att tänka på?
Tacksam för alla tips!

/Magnus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.