Hej,
Skulle behöva eran experthjälp igen!
Jag har fått hem marksten 35x35x5 som jag ska lägga som gångar, inte garageuppfart. Nu till frågan, jag tycker att rutnät ser snyggast ut men alla verkar lägga förband. Är det så att förband håller ihop bättre med åren? Ni som lagt rutmönster, ser det fortfarande snyggt ut efter ett antal år?
Tacksam för input! Tack.