Fick byta min trafo från Markslöjd i helgen, allt slocknade i fredags
Skruvade upp en trallbräda i lördags och plockade upp den, hade spruckit och tog in vatten
Hittade kvittot också, inköp 2014-08-31, alltså lite drygt två år gammal, men det kanske man får räkna med när det kostar 140 kr?
Köpte iaf en ny och nu funkar allt som det ska igen

Satte även en tom glasslåda runt som lite extra vattenskydd.