1 168 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Markskåp - altid en fordel?
Hej - jeg er fra Danmark og bygger stuga i Skåne. Jeg bor i lejlighed i København, så jeg har ikke forstand på frågan vedrørende markmäterskåp. Om jeg installerer markmäterskåp: der er 40 meter til huset, så skåpet er udenfor husets wifi-signal. Kommer det at blive et problem hvis jeg ønsker at gøre brug af "smarte" el-prylar som kan forbruge el, når prisen er lav. Som for eksempel de muligher som tibber beskriver på deres hjemmeside, hvor man oplader elbil under lavpris samt opvarmer huset når elen er billigst. Sagt med andre ord, er markskåp en fordel om den er udenfor min wifi-zone.
40m är inga problem att klara med wifi extender om det behövs. Men kan du välja skulle jag sätta skåpet närmare huset eller direkt på fasaden
Den stora delen är att gränsen mellan din anläggning och elnätet är vid mätaren. Du får alltså själv stå för kabeln mellan skåpet och huset.
Den stora delen är att gränsen mellan din anläggning och elnätet är vid mätaren. Du får alltså själv stå för kabeln mellan skåpet och huset.
Tak! Ja, da kører jeg nok med en wifi extender, det er nok mest lämplige i forhold den proces, som kører nu.T toolman77 skrev:
Klicka här för att svara