1 564 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Markmonterat - plana eller vakuum?
Rör borde vara känsligarre än plana .
Det jag kan säga är att min far har markmonterade plana från arnesplåt och dom har stått i 4-5 år utan att något gått sönder.
Sen är ju frågan om du har mycket träd mm nära plartsen för fångarna.
Det jag kan säga är att min far har markmonterade plana från arnesplåt och dom har stått i 4-5 år utan att något gått sönder.
Sen är ju frågan om du har mycket träd mm nära plartsen för fångarna.
Klicka här för att svara