Är det en ny eller gammal blandare?
Har ni kalkhaltigt vatten?
Är det den enda termostatblandaren, eller har ni fler?
Exakt vilken blandare är det (tillverkare & modell)?
Du säger dåligt varmvattentryck.
Hur yttrar det sig?
Är det att det är kallt vatten som kommer när termostaten står på ”37°”?
Eller är det kroppstemperaturerat men väldigt lågt flöde när termostaten står på ”37°”?