Fotografen Fotografen skrev:
Sålde kåken för tre år sen så påsättåvis är jag av med problemet. Fick aldrig rikigt reda på vad det var.
Tackar för svaret, jag har inga planer på att flytta så jag får leta vidare!
 
Har du ännu inte hittat problemet? :cool:
 
J jzz skrev:
Halloj!

Yes, jag tror jag hittade orsaken. Det visade sig vara den nya självuppblåsbara sängmadrassen som låg i gästrummet under sängen. Så fort den åkte ut försvann just den lukten. Jag kämpar fortfarande med diverse odörer som dock inte är lika störande :)
Spännande tråd. Var detta orsaken till lukten du jobbade länge med att hitta? Hur har det gått?
 
J jzz skrev:
Halloj!

Yes, jag tror jag hittade orsaken. Det visade sig vara den nya självuppblåsbara sängmadrassen som låg i gästrummet under sängen. Så fort den åkte ut försvann just den lukten. Jag kämpar fortfarande med diverse odörer som dock inte är lika störande :)
Hittade du lukten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.