Är det någon som har erfarenhet av fönster från Markfönster AB? Vi blev rekommenderade dessa fönster av en byggare vi var i kontakt med men har inte hört någonting alls om dem tidigare.

I övrigt funderar vi på antingen fönster från Elitfönster eller Traryd men om Markfönster kan vara ett alternativ så blir det nog klart mycket billigare och det skadar ju inte...
 
Vi funderade också på Markfönster. Vi var i fabriken och tittade och blev positivt överraskade. Det var en annorlunda konstruktion, en blandning av aluminium och trä (inte som VELUX eller aluminiumklädda träfönster, kan inte fördjupa mig). Dock kunde de inte svara oss på vilket U-värde fönstren hade. För oss var det viktig information så de föll bort av den enkla anledningen. Förhoppningsvis har de gjord dessa tester nu - vi var där för knappt två år sedan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.