AXS #1 Medlem · Sthlm · 2 895 inlägg 3 jun 2024 21:17 AXS Medlem Sthlm 2 895 inlägg 3 jun 2024 21:17 #1 Någon som har något bra förslag på hur jag bäst märker upp våningsplanen i ett trapphus. 50-talshus och 10 våningar. Är det bäst att måla eller kanske någon skylt? Behöver inte vara superbilligt, viktigast är att det är snyggt och hållbart.
Någon som har något bra förslag på hur jag bäst märker upp våningsplanen i ett trapphus. 50-talshus och 10 våningar. Är det bäst att måla eller kanske någon skylt? Behöver inte vara superbilligt, viktigast är att det är snyggt och hållbart.
AXS #2 Medlem · Sthlm · 2 895 inlägg 4 jun 2024 22:26 AXS Medlem Sthlm 2 895 inlägg 4 jun 2024 22:26 #2 Det blir antingen målat eller en sån här färdig skylt :