217 366 läst ·
2 085 svar
217k läst
2,1k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Förra hunden var också en omplacering via uppfödaren, precis som denna. Just att hunden var svår gjorde ju att man la ner massor med energi på hunden, saknar honom oerhört.yonna skrev:
Jag övertog via uppfödaren en 3-årig dalmatinerhane som den tidigare valpköparen inte kunde hantera. De första veckorna var himmelska. Han följde mig "som en hund".
Berättade för uppfödaren hur fantastisk han är.
"Ni är i förlovningsfasen. Vänta bara!" Var svaret jag fick.
Just det. Det blev en riktigt mafiosokille när den första kärleksperioden var över. En slagskämpe som försvarade mig med hull & hår och var urjobbig. Ändå den (av mina 6) dalmatiner som jag nog älskade mest ... vi fick 10 år tillsammans.
Lycka till !
Barnen (som är 24 och 26) krävde att hundarna skulle ut på halloweenbus!
Jättekul tyckte de! Senare på kvällen kom iallafall två utklädda barn, de blev SÅÅÅÅ glada över att få gosa med en spindelhund och en vampyrhund!
Och Finn hatar ekorrar eftersom de skuttar omkring i träden och inte går att få tag på! Fick inte med ekorren på filmen, men nu kommer han att skälla på den här busken för säkerhets skull i flera månader 😂
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jättekul tyckte de! Senare på kvällen kom iallafall två utklädda barn, de blev SÅÅÅÅ glada över att få gosa med en spindelhund och en vampyrhund!
Och Finn hatar ekorrar eftersom de skuttar omkring i träden och inte går att få tag på! Fick inte med ekorren på filmen, men nu kommer han att skälla på den här busken för säkerhets skull i flera månader 😂
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 496 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 496 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 496 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 496 inlägg
Jag nöjde mig med att bara klä ut hundarna med hjälp av en app istället.Anna_H skrev:
Det kom som vanligt inte några spöken m.m. å knackade på ändå.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jeskos bästis Bonnie fick också sig lite digital utklädnad.
Logga in
Skapa konto