Har en kallmangel där manöverstången inte går att lyfta upp den har låst sig helt enkelt.
Vill gärna inte ta till våld. Något relevant tips på vad man kan göra.
mvh Barbro Parhammar
Har en kallmangel där manöverstången inte går att lyfta upp den har låst sig helt enkelt.
Vill gärna inte ta till våld. Något relevant tips på vad man kan göra.
mvh Barbro Parhammar
Dessa gamla stenmanglar kan kugga över men du får kolla att trärullarna ligger rätt
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.