Hej!
En av mina blivande hantverkare tipsade mig om en slags målnings-maskin som man kör hela bräder genom och sen låter torka.
Enligt honom blev det skitbra och gick jättesnabbt!
Har ni hört talas om den?
(Jag har tagit på mig ansvaret att måla 176m2 med takpanel och kan jag få någon hjälp så är jag tacksam!!) ;D