A ante31 #1 Medlem · 21 inlägg 25 sep 2004 16:02 ante31 Medlem 21 inlägg 25 sep 2004 16:02 #1 Är det ok att måla nu på kvällarna om man är inne i garaget och har dörren öppen? Ska grunda panel. Det är ju rätt fuktigt på kvällar.
Är det ok att måla nu på kvällarna om man är inne i garaget och har dörren öppen? Ska grunda panel. Det är ju rätt fuktigt på kvällar.
KarlXII #2 Medlem · 3 348 inlägg 25 sep 2004 17:40 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 25 sep 2004 17:40 #2 Det är ingen fara, det är värre om daggen lägger sig.