Känner att det är viktigt att varna för detta företag. Ägaren är fruktansvärt otrevlig och påtvingande. Hantverkarna är sura och otrevliga. De lägger på massa avgifter i slutfakturan som ej kommit överens om. De är också dyrast i Linköping. De bryr sig heller inte om detaljer utan väljer att lämna saker ofärdigt. De skadar grejer och blir sura när man ber dem fixa det. De är allmänt slarviga. För en så hög summa pengar förväntar man sig en bra finish! Många har upplevt obehag gällande detta företag, men vågar inte säga nåt. Ägaren ringer gärna upp och skäller ut sina kunder.