Hej
Vi ska bygga ett lösvirkehus och ska nu skicka ut offertförfrågningar till olika byggare. Men hur tusan ska sådana se ut, och vara uppställda så att man får med allt?
Vi behöver hjälp! Finns det någon trevlig själ därute som kan bidra med en mall för offertförfrågan??
Tusen Tack på förhand
