Hej på er.

Jag söker en mall / protokoll för elbesiktning, någon som vet var jag kan hitta en sån?

//Nyckelmossen

EIO's egenkontroller använder vi oss av.. tror det finns på eio.se

R_Strandberg skrev:
EIO's egenkontroller använder vi oss av.. tror det finns på eio.se
Jag tittade på EIO:s hemsida, om jag försår det rätt så måste man abonera på en tjänst för att komma åt deras blanketter. Men tack ändå :)

Kanske någon annan som har ett tips, eller kanske har möjlighet att scanna in någon mall / protokoll.

/Nyckelmossen

Bara en fråga, om är elektriker så är det ju inga problem att få tag på det, om du inte är elektriker så undrar jag lite vad du ska ha det till.

Glufsglufs skrev:
Bara en fråga, om är elektriker så är det ju inga problem att få tag på det, om du inte är elektriker så undrar jag lite vad du ska ha det till.
Jag ska naturligtvis ha det till vad det är avsätt för, om det gick att missförstå?
Det verkar som besiktningsprotokoll/mallar inte är något som varje elektriker har i bakfickan.

Jag har då aldrig sett något på vår firma

Ingen är väl så pigg på att släppa en mall gratis, vet flera som har egna mallar som dom använder. Så vill man inte betala kan man ju snickra ihop en själv.

Tyvärr används nog inte dessa "mallar" i den utsträckning det gärna ges sken av.
Du kan hitta några som är rimliga hos "EN" elektriska nämnden. (Obs Gratis).

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.