Vi ska köpa en tomt (avstyckad) av en privatperson och ska skriva kontrakt nästa vecka. Ingen mäklare är inblandan, och vi undrar om det finns någon mall för köpekontrakt att hitta någonstans? det finns ett VA-servitut som går över tomten, inga pantbrev. Vi har papper från kommunen på vad man får bygga på tomten.
Vad ska vi tänka på?