Behöver köpa nya bredspackelspadar då mina gamla försvunnit...
Jag vill ha Anza´s ergoserie, men är inte enkla att hitta online...
Verktygsboden säljer online, men har sjuka fraktpriser.... (250kr/order inkl moms)
så tips på onlinebutiker mottages gärna.

Gå ut på http://www.anza.se och titta efter återförsäljare ...förvisso är det inte online försäljare , men du ser vilka som har deras sortiment i din stad. :D

Coop brukar ha dessa spacklar. Förmodligen inte online dock..

Micro skrev:
Gå ut på [länk] och titta efter återförsäljare ...förvisso är det inte online försäljare , men du ser vilka som har deras sortiment i din stad. :D
Det är klart att jag kikat där....och jag kan åka dom milen till min återförsäljare...men vad jag ville få fram, fast det kanske inte framgick så tydligt va att om jag vill köpa en hammare eller en borrmaskin finns ju hundratals näthandlare...nu vill jag ha en bredspackelspade.....då är utbudet "begränsat" till återförsäljare....logik??

Det kanske är för lite pengar och för mycket jobb att sälja spackelspadar via nätet och efterfrågan kanske inte är så stor att nån vill satsa på detta...logiskt ??

• Gilla
Remne
  • Laddar…
Nimajneb skrev:
Bauhaus näthandel har ju Anza i sortimentet.
[länk]

Har kollat Bauhaus oxå... delar av Anza går att köpa online, men spackelspaden och merparten av sortimentet hänvisar dom till "Endast Varuhus"...

Kolla tapethandeln.se. Dom har Mäster som är exakt samma som Anza bortsett från färgen. De är förvisso dyrare än verktygsboden, men har fri frakt.

• Gilla
Remne
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.